V zvezi z zdravstveno pismenostjo se pojavljajo nekatera ključna vprašanja, ki v tujini in Sloveniji še niso bila sistematično proučena. Med drugim v projektu podajamo jedrnat pregled raziskav zdravstvene pismenosti v Sloveniji. Prav tako analiziramo dosedanje raziskave o odnosu med zdravstveno pismenostjo in cepljenjem in razlagalne mehanizme (mediatorje) odnosa. Obenem podajamo poglobljen vpogled v eno izmed dimenzij zdravstvene pismenosti, kritično zdravstveno pismenost ter njen učinek na cepljenje in stališča do cepljenja. Prav tako smo v okviru projekta izvedli prvo slovensko empirično študijo o odnosu med kritično zdravstveno pismenostjo in omahovanjem staršev glede otroških cepiv v Sloveniji ter pojasnjevalno vlogo znanja o cepivih. V projektu obravnavamo tudi vprašanje o veljavnosti in zanesljivosti merskega instrumenta za merjenje zdravstvene pismenosti HLS-EU-Q16 med mladostniki, odraslimi in starejšimi. Nadalje validiramo kazalnik zdravstvene pismenosti na področju cepljenja med starši in posamezniki, ki nimajo otrok, s čimer preučimo ustreznost merskega instrumenta zdravstvene pismenosti tudi med tema ciljnima skupinama. V okviru projekta podajamo tudi pregled intervencijskih študij za dvig zdravstvene pismenosti ter stališč do cepljenja, precepljenosti in učinkovitosti javnozdravstvenih intervencij in ukrepov za dvig precepljenosti v Evropi in po svetu. Prav tako analiziramo pravne ureditve glede cepljenja ter učinke na precepljenost in zaupanje v cepljenje v Evropi in po svetu. Na podlagi rezultatov projekta podajamo priporočila za dvig zdravstvene pismenosti in precepljenosti v Sloveniji in po svetu.